Ověření možnosti využití dotazníků "The Developmental Coordination Disorder Questionnaire" pedagogy v mateřské škole – Adéla Hanušová
Adéla Hanušová
Bakalářská práce
Ověření možnosti využití dotazníků "The Developmental Coordination Disorder Questionnaire" pedagogy v mateřské škole
Verification of the possibility of using questionnaires "The Developmental Coordination Disorder Questionnaire" by educators in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na ověření využitelnosti dotazníku DCDQ (Developmental Coordination Disorder Questionnaire) v prostředí mateřských škol a zkoumá jeho potenciál jako nástroje pro včasné zachycení obtíží v oblasti motorického vývoje dítěte. Hlavním cílem práce bylo zjistit, zda mohou rodiče a pedagogové v mateřské škole spolehlivě využívat tento dotazník k hodnocení motorických dovedností …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on verifying the usability of the DCDQ (Developmental Coordination Disorder Questionnaire) in the environment of kindergartens and explores its potential as a tool for the early identification of difficulties in children's motor development. The main objective of the thesis was to determine whether parents and kindergarten teachers can reliably use this questionnaire to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Iva Šeflová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANUŠOVÁ, Adéla. \textit{Ověření možnosti využití dotazníků ''The Developmental Coordination Disorder Questionnaire'' pedagogy v mateřské škole}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/ie16o0/.
Jak správně citovat práci
Hanušová, Adéla. Ověření možnosti využití dotazníků "The Developmental Coordination Disorder Questionnaire" pedagogy v mateřské škole. Liberec, 2025. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Výslech dětského svědka z hlediska vývojové psychologie
Ivana Škornová -
Návrh úpravy obsahu vzdělávání v mateřské škole pro dvouleté děti z pohledu psychologie a psychodidaktiky
Barbora HENZLOVÁ -
Dětská delikvence, právo a psychologie (aktuální právně aplikační otázky)
Štěpánka Kukolová -
Ohrožené děti v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Jana Glaserová -
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová -
Ergoterapeutická intervence u dítěte s diagnózami vývojová dyspraxie a vývojová dysfázie v předškolním věku
Michaela VODHÁNĚLOVÁ -
Rozvoj dítěte s vývojovou dysfázií předškolního věku
Alžběta Mach -
Lexikálně-sémantická jazyková rovina u dětí předškolního věku s vývojovou dysfázií
Michaela Domesová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ie16o0 ie16o0/2
30. 6. 2025