Formy posilování vztahů se zákazníky na BtoC trzích – Bc. Michaela Hošková
Bc. Michaela Hošková
Diplomová práce
Formy posilování vztahů se zákazníky na BtoC trzích
Forms of strengthening customer relationships in pharmacies
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá formami posilování vztahů se zákazníky v kamenných lékárnách. V první části práce je vymezena hodnota pro zákazníka. Druhá a třetí část jsou zaměřeny na formy posilování vztahů se zákazníky a na to, co může zákazníka přilákat do obchodu, co rozhoduje o tom, zda si zákazník produkt koupí, a to i opakovaně a co tedy může přispět k vybudování dlouhodobého vztahu s ním. Poslední …víceAbstract:
This master thesis describes the forms of strengthening relationships with customers in pharmacy. The first part is focused on the customer value. The second and the third part are focused on the forms of strengthening relationships and described what attracts a customer´s attention, what´s the reason that a customer decides to buy a product and that the customer buys the product repeatedly and what …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Zuzana Pecinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hošková, Michaela. Formy posilování vztahů se zákazníky na BtoC trzích. Pardubice, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Formy péče o zákazníka
Lucie Bláhová -
Řízení vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích
Aneta Jehličková -
Vliv forem posilování vztahů se zákazníky na loajalitu zákazníků
Lada Borecká -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková