Ing. Jan Kalač

Bakalářská práce

Návrh nového traťového zabezpečovacího zařízení mezi stanicemi Benešov n. Ploučnicí - Česká Kamenice

Project of New Railway Track Signalling and Security System between Stations Benešov n. Ploučnicí - Česká Kamenice
Anotace:
Práce se zaměřuje na traťový úsek mezi stanicemi Benešov n. Ploučnicí - Česká Kamenice, který je rozdělen do dvou oddílů hláskou Markvartice. V současné době zde vlastní traťové zabezpečovací zařízení chybí a provoz je zabezpečen pouze telefonickým dorozumíváním. Navrhovaným řešením je zřízení automatického hradla s oddílovým návěstidlem se záměrem zvýšení bezpečnosti, zlepšení provozních parametrů …více
Abstract:
The work describes and is focused on railway track line between stations Benešov n. Ploučnicí - Česká Kamenice that's divided in two separated line parts by Markvartice post. Actually there is no railway track signalling and security system in fact and traffic is secured by telephone communication only. The suggested resolution is a construction of new automatic line block system with block signal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Edvard Březina, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kalač, Jan. Návrh nového traťového zabezpečovacího zařízení mezi stanicemi Benešov n. Ploučnicí - Česká Kamenice. Pardubice, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Bakalářský studijní program / obor:
Dopravní technologie a spoje / Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů