Osobnost učitele a jeho vliv na výchovu a vzdělávání žáků – Bc. Lucie MIKULENKOVÁ
Bc. Lucie MIKULENKOVÁ
Diplomová práce
Osobnost učitele a jeho vliv na výchovu a vzdělávání žáků
Teacher's personality and his influence onto pedagogy and students education
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na osobnost učitele a jeho vliv a výchovu a vzdělávání žáků. V teoretické části se zabývám osobností učitele, jeho profesi a nárokům, které jsou na něj kladeny, na profesní kompetence, klíčové dovednosti, základní výchovné styly působení, typologií a také na pracovní zátěž a zdraví učitelů. V empirické části jsem použila kvantitativní metodu dotazníku, který byl na …víceAbstract:
These dissertation work is focusing on teacher?s personality and his influence onto pedagogy and students education. I am concerning to teacher?s personality in theoretic part, his profession and requirement,which are superimpose to him, the profession competence, the key acquirement, the basic education style causation, the typology and also the working load and the teacher?s health. I apply the quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2012
Zveřejnit od: 29. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIKULENKOVÁ, Lucie. Osobnost učitele a jeho vliv na výchovu a vzdělávání žáků. Brno, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Požadavky kladené na učitele tělesné výchovy s ohledem na podmínky pro ně vytvářené
Jiří Plšek -
Požadavky na začínajícího učitele z pohledu učitelů zkušených
Markéta BUJNOCHOVÁ -
Učitel jako klíčový aktér literární výchovy na gymnáziu: Typologie učitelů dle jejich čtenářských návyků, hodnotových postojů a přístupů k výuce
Eva MARKOVÁ -
Profesní kompetence v práci učitelů základních a středních škol
Barbora DOUPALOVÁ -
Osobnost učitele dospělých
Dagmar Vechterová -
Osobnost učitele a syndrom vyhoření v jeho povolání
Petr Šebela -
Osobnost učitele na střední škole
Ivana Kopecká -
Osobnost učitele - učitel jako motivační faktor pro romské žáky
Jiřina MACHALÍK SKOPALOVÁ