Vplyv vizuálneho merchandisingu na impulzívne nakupovanie zákazníkov – Kristína Kabáčová
Kristína Kabáčová
Bakalářská práce
Vplyv vizuálneho merchandisingu na impulzívne nakupovanie zákazníkov
The Impact of Visual Merchandising on Customers' Impulse Buying
Abstract:
The bachelor thesis "The Impact of Visual Merchandising on Impulse Buying of Customers" examines the importance of visual merchandising in retail and its impact on sales performance and customer experience. The thesis is structured into a theoretical and a practical part. The theoretical part of the thesis characterizes retail as an important segment of the business environment, explains the concept …víceAbstract:
Bakalárska práca "Vplyv vizuálneho merchandisingu na impulzívne nakupovanie zákazníkov" sa zaoberá významom vizuálneho merchandisingu v maloobchode a jeho vplyvom na predajné výsledky a zákaznícku skúsenosť. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. V teoretickej časti práce je charakterizovaný maloobchod ako dôležitý segment podnikateľského prostredia, vysvetlený pojem vizuálny merchandising …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman Knížek, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kabáčová, Kristína. Vplyv vizuálneho merchandisingu na impulzívne nakupovanie zákazníkov. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textilní marketing / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Vnímání a výběr místa nákupu v maloobchodě
Monika PINCOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
2. 6. 2023