Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti – Romana ČUPROVÁ
Romana ČUPROVÁ
Bakalářská práce
Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti
The analysis procedure of event INREMA, s.r.o. with subsequent evaluation of success
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu event marketingu, netradičním nástroji marketingové komunikace. V teoretické části se práce zabývá emocemi, jež jsou nedílnou součástí event marketingu, charakteristikou samotného event marketingu a její interakcí s ostatními nástroji komunikačního mixu. Teoretická část je dále doplněna o charakteristiku reklamních agentur. V praktické části se práce zabývá rozborem …víceAbstract:
This bachelor work is attended to event marketing, innovative tool of marketing communication. The theorerical part is about emotions, which are integral part of event marketing, characteristics of event marketing and its interaction with tools of communication mix. The theoretical part is closed by characteristics of advertising agency. The practical part includes by analysis of accomplished event …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČUPROVÁ, Romana. \textit{Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/if2m6x/.
Jak správně citovat práci
ČUPROVÁ, Romana. Analýza postupu přípravy eventu firmy INREMA, s.r.o. s následným hodnocením úspěšnosti. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček