Psychologie prodeje v cestovních kancelářích – Nikola VÁVROVÁ
Nikola VÁVROVÁ
Diplomová práce
Psychologie prodeje v cestovních kancelářích
Psychology of selling in travel agencies
Anotace:
V této práci jsme se zabývali problematikou psychologie prodeje v cestovních kancelářích. Zaměřili jsme se na produkt, prodej ve smyslu procesu, osobu prodejce a také zákazníka, které dohromady tvoří čtyři sloupy teoretické části této práce. V praktické části jsme využili metodu Mystery Shoppingu, díky níž jsme provedli za pomoci dalších dvou nezávislých výzkumných osob zúčastněné skryté pozorování …víceAbstract:
This diploma work deals with psychology of selling in travel agencies. In a theoretical part of the work, the author focused on four pillars of his research: a product, a process of selling, a seller and a customer. A practical part of this work uses deals with a field survey using a method of mystery shopping: the author with a help of two independent persons performed their research in chosen travel …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 30. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Božena Jiřincová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁVROVÁ, Nikola. Psychologie prodeje v cestovních kancelářích. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / NJ-Ps
Práce na příbuzné téma
-
Marketing cestovní kanceláře
Kateřina Poláková -
Projekt sportovní cestovní kanceláře
Michal Hudec -
Podnikatelský plán založení cestovní kanceláře
Denisa Valentová -
Využití navigačních technologií v prostředí cestovní kanceláře
David Benák -
Rozšíření podnikatelského plánu cestovní kanceláře
Klára Šlingrová -
Živnostenské podnikání po poslední novelizaci Živnostenského zákona a založení cestovní kanceláře
Veronika Hájková -
Cestovní ruch a jeho formy prodeje
Edita Hrnčířová