Neural networks for processing recordings of brain electrical activity – Radomír KESL
Radomír KESL
Bakalářská práce
Neural networks for processing recordings of brain electrical activity
Neural networks for processing recordings of brain electrical activity
Abstract:
The differences between human brains can cause major complications when trying to classify EEG recordings. This work aims to answer the question of whether similarities between subjects, such as age and gender, can be used to train unique classifiers for each group and achieve better performance. A large dataset of 62 subjects with available demographic information is used to train models with a custom …víceAbstract:
Rozdíly mezi lidskými mozky mohou způsobit značné komplikace při klasifikaci EEG záznamů. Tato práce si klade za cíl zodpovědět otázku, zda podobnosti mezi subjekty, jako je věk a pohlaví, mohou být použity k trénování unikátních klasifikátorů pro každou skupinu a dosáhnout tak lepší výkonnosti. Velký dataset 62 subjektů s dostupnými demografickými informacemi je použit k trénování modelů s vlastní …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. Ing. Roman Mouček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KESL, Radomír. Neural networks for processing recordings of brain electrical activity. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Informatika a výpočetní technika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Autoregulace učení a strategie učení cizím jazykům v kontextu jazykového vzdělávání českých vojenských profesionálů
Jana Rozsypálková -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič -
Strategie učení se anglickému jazyku u žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Ivana BORZYKOVÁ -
Děti se specifickými poruchami učení a jejich metody učení
Dominika Novotná -
Autoregulace učení a strategie učení pro oblast slovní zásoby u žáků ZŠ
Jan Moudrý -
Souvislost mezi mimořádným nadáním žáků a jejich styly učení v rámci učení se angličtině, jakožto cizímu jazyku
Michaela Wernerová