Analýza hodnotového managementu ve vybraném podniku – Bc. Ivana Balcarová
Bc. Ivana Balcarová
Bakalářská práce
Analýza hodnotového managementu ve vybraném podniku
Analyse of value-based management in selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou hodnotového managementu. Charakterizuje hodnotu pro zákazníka a její souvislost se spokojeností zákazníků a konkurenceschopností podniku. Zabývá se hodnotovým managementem, jeho klíčovými principy a metodologií zvyšování hodnoty pro zákazníka. Dále popisuje tzv. pětiúhelník hodnotového managementu, což je pět kroků, jejichž cílem je vytvoření a udržení hodnoty pro …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2009
- Vedoucí: Ing. et Ing. Radim Keřt, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Balcarová, Ivana. Analýza hodnotového managementu ve vybraném podniku. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáBakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová