Bc. Barbora FRYDRÝNOVÁ
Diplomová práce
Municipální marketing
Municipal marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou municipálního marketingu. Marketing je nedílnou a významnou součástí ekonomie. Prodej veškerých produktů totiž nemůže existovat bez kvalitního marketingu zaměřeného hlavně na propagaci. Municipální marketing není prováděn podniky, ale orgány veřejné správy. V poslední době se s pojmem municipálního marketingu u měst a obcí potkáváme stále častěji. A to z důvodů …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the issue of municipal marketing and its role in public administration. The application of this municipal marketing is a benefit to all municipalities. This is mainly because it contributes to their promotion, overal development and attractiveness of the city and the creation of a competitive environment. As a part of implementation of municipal activities, there was mutual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: JUDr. Tomáš Louda, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRYDRÝNOVÁ, Barbora. Municipální marketing. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta právnickáMagisterský studijní program / obor:
Veřejná správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Optimalizace direct marketingové komunikace firmy New Flag s.r.o. v segmentu B2B
Kateřina Vodičková -
Online marketingová komunikace svatebního salonu New Story
Klára Kasperová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková