Analýza internetových komunikačních nástrojů Katedry rekreologie – Zbyněk MELOUN
Zbyněk MELOUN
Bakalářská práce
Analýza internetových komunikačních nástrojů Katedry rekreologie
Analysis of internet-based communications tools used by Department of Recreology
Anotace:
Bakalářská práce vymezuje základní pojmy, popisuje jednotlivé internetové komunikační nástroje a monitoruje stav internetových komunikačních nástrojů Katedry rekreologie v období od 10. 1. 2011 do 10. 4. 2011. Na základě všech získaných informací je provedena jejich analýza. Autor také využívá zkušenosti z praxe a přidává do bakalářské práce návrhy možností využití internetových komunikačních nástrojů …víceAbstract:
Bachelor thesis defines basic terms, describes the internet communications tools, monitors situation of internet communications tools used by Department of Recreology in term from 10.1.2011 to 10.4.2011. On the basis of gained information their analysis is performed. The author also uses practical experience and to the thesis adds proposal the possibility of using internet communication tools by Department …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Zveřejnit od: 6. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MELOUN, Zbyněk. Analýza internetových komunikačních nástrojů Katedry rekreologie. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie - management volného času a rekreace
Práce na příbuzné téma
-
Sociální podnikání jako důležitý prvek komunitní sociální práce
Marie Lopaurová -
Sociální sítě a internet a jejich využití v sociální práci
Martin Synek -
Webové stránky a sociální sítě jako nástroj marketingu v gastronomickém podniku
Filip Matěj -
Komparační analýza informací prezentovaných vinařstvími na sociální síti Facebook a webových stránkách
Maria Kokoreva -
Sociální média jako zdroj informací v těhotenství
Peichlová Peichlová -
Analýza sociální struktury šachové komunity a vytvoření webových stránek šachového oddílu
Milan Vašíček -
Módní blog jako marketingový nástroj
Lucie Ehrenbergerová -
Blog jako marketingový nástroj malé a střední firmy
Monika Petrovická
Název
Vložil
Vloženo
Práva