Sport jako fenomén sociální pedagogiky v systému volnočasových aktivit mládeže – František ŠPATENKA
František ŠPATENKA
Bakalářská práce
Sport jako fenomén sociální pedagogiky v systému volnočasových aktivit mládeže
Sport as a phenomenon of social pedagogy in relation to free time activities of the youth
Anotace:
Bakalářská práce nazvaná {\clqq}Sport jako fenomén sociální pedagogiky v systému volnočasových aktivit mládeže`` se zabývá především vysvětlením základních pojmů ( volný čas, sociální pedagogika, sport atd. ) a snaží se hledat a najít odpověď na hlavní otázku {--} proč je sport považován za jeden z fenoménu sociální pedagogiky v systému volnočasových aktivit mládeže. Stěžejní zaměření je na definici …víceAbstract:
This dissertation is called {\clqq}Sport as a phenomenon of social pedagogy in relation to free time activities of the youth``. It describes the basic terms such as free time, social pedagogy, sport, etc. and tries to answer the main question about why sport is considered to be one of the phenomenon´s of social pedagogy in relation to free time activities of the youth.The central focus of this dissertation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2006
Identifikátor:
4451
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠPATENKA, František. Sport jako fenomén sociální pedagogiky v systému volnočasových aktivit mládeže. Brno, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Univerzitní institut
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 21. 04. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Univerzitní institutPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Univerzitní institutBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Principy daltonského plánu v podmínkách výchovy mimo vyučování
Anežka HÁJKOVÁ -
Vliv vychovatele na dítě v rámci výchovy mimo vyučování
Kateřina NAGYOVÁ -
Výchova mimo vyučování jako prostor pro seberealizaci
Libuše GOLOMBKOVÁ -
Estetickovýchovné zájmové činnosti ve výchově mimo vyučování
Jaroslava Korencová -
KONCEPCE VÝCHOVY MIMO VYUČOVÁNÍ V SOCIALISTICKÉM ČESKOSLOVENSKU
Martina REITMAIEROVÁ -
Školní družina jako prostředí pro výchovu a vzdělávání v době mimo vyučování
Ivana DAŇKOVÁ -
Ověřování vlivu tvořivé dramatiky ve výchově mimo vyučování
Jitka BUREŠOVÁ -
Volnočasové aktivity: Sociální a vývojové aspekty u adolescentů
Zuzana Sýkorová