Postoj budoucích učitelů 1. stupně základních škol k matematice – Veronika PROCHÁZKOVÁ
Veronika PROCHÁZKOVÁ
Diplomová práce
Postoj budoucích učitelů 1. stupně základních škol k matematice
Attitude of future primary school teachers to mathematics
Anotace:
Diplomová práce popisuje výsledky výzkumu "Postoj budoucích učitelů k matematice", který byl realizován na Pedagogické fakultně Univerzity Palackého v Olomouci. Výzkum proběhl formou nestandardizovaného dotazníkového šetření, který byl sestaven na základě metody sémantického diferenciálu, Likertovy škály, otevřených a uzavřených otázek a data byla zpracována pomocí Pearsonova koeficientu korelace. …víceAbstract:
Thesis Describes Result of Research "Attitude of Future Primary School Teachers to Mathematics", which was Realised at Faculty of Education of Palacky University Olomouc. The Research Questionnaire included Semantic Differential, Likert Scale, Closed-Ended and Open-Ended Questions. Pearson Correlation Coefficient was used for Processing of the Obtained Data. The Objectives of Research were to compare …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Martina Uhlířová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Veronika. Postoj budoucích učitelů 1. stupně základních škol k matematice. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Úzkosti u žáků na 2. stupni základní školy: zkušenosti a postoje učitelů k tématu
Karolína Janíková -
Podpora žáka s postižením po ztrátě blízké osoby - postoje pedagogů k truchlení žáků a jejich povědomí o možnostech jejich podpory
Alena Nezbedová -
Proenvironmentální postoje učitelů středních odborných škol jako předpoklad biofilní orientace vzdělávání
Marie Horáčková -
Postoje učitelů ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních a středních školách
Michaela Junková -
Postoje učitelů k inkluzivnímu vzdělávání
Daniel Štípal -
Postoje k výuce matematiky a fyziky ve VR vzhledem k osobnostním rysům a učebnímu stylu
Alžběta Krejčí -
Faktory ovlivňující postoje k muslimům a islámu u učitelů prvních stupňů základních škol
Pavel Horáček
Název
Vložil
Vloženo
Práva