Ložiska-učební pomůcka pro obor Mechanik - opravář motorových vozidel – Bc. Milena OSTRÁKOVÁ
Bc. Milena OSTRÁKOVÁ
Diplomová práce
Ložiska-učební pomůcka pro obor Mechanik - opravář motorových vozidel
Bearings-Teaching aid for Mechanik - servis man of motor vehicles
Anotace:
Nejprve jsem v magisterské práci uvedla charakteristiku učební pomůcky, metody a cíle ve vyučování odborného výcviku. Následně jsem se věnovala tématu ložiska a jejich použití. Praktická část byla zaměřena na vytvoření, použití a následného vyhodnocení pomůcky?Abstract:
First, in my master´s thesis, I presented the characteristics of teaching aids, methods and goals in teaching vocational traning. Finaly, I focused on the subject of bearings and their use. The practical part was focused on the creation, use and subsequent evalution of aids.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Pavel Dostál, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OSTRÁKOVÁ, Milena. Ložiska-učební pomůcka pro obor Mechanik - opravář motorových vozidel. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství odborných předmětů / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a využití učební pomůcky ve výuce oboru autoelektrikář
Petr Semerád -
Pístové spalovací motory - multimediální učební pomůcka
Zdeněk KUČATÝ -
Problematika tvorby a využití učební opory pro výuku segmenntových reflexních masáží
Romana Hlinecká -
Zjišťování kvality výuky cizího jazyka: Vývoj a aplikace nástroje pro posuzování míry zastoupení vybraných komponent a charakteristik kvality výuky
Pavel Zlatníček -
Plánování výuky anglického jazyka s ohledem na možnosti distanční výuky
Zuzana POLÁKOVÁ -
Problematika propojenosti praktické výuky a odborné teoretické výuky na středních odborrných školách
Jan LUBOJACKÝ -
Výchovné cíle výuky dějepisu na střední škole v období První republiky a po r. 1989
Michaela Kubíčková -
Environmentální témata ve výuce zeměpisu na příkladu regionů světa s využitím projektové výuky
Eva Malivánková