Vývoj veletržního areálu v historické retrospektivě - Brno – Mgr. Irena ZEDKOVÁ
Mgr. Irena ZEDKOVÁ
Bakalářská práce
Vývoj veletržního areálu v historické retrospektivě - Brno
FAIR DEVELOPEMENT IN HISTORICAL RETROSPECTIVE - BRNO
Anotace:
Brněnské veletrhy a výstavy jsou chloubou evropského veletržního průmyslu. Jejich histo-rie je velmi bohatá. Počátky veletrhů a výstav ve městě Brně zasahují do dávné minulosti středověku. Současná situace brněnského výstavnictví je na velmi vysoké úrovni a do bu-doucna se můžeme těšit dalším a dalším jistě velice úspěšným veletržním akcím. Brněnské výstaviště je také jedním z nepropracovanějších projektů …víceAbstract:
The trade fairs and expositions in Brno are the European trade fair industry´s glory. Their history is very rich. The beginning of the trade fairs and expositions in Brno ascends to the long-ago medieval times. Present situation of Brno´s expositions is on very high level and we could be likely to look forward to following and following (next and next) trade fairs events which will be successful for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zveřejnit od: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4844
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEDKOVÁ, Irena. Vývoj veletržního areálu v historické retrospektivě - Brno. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Veletrhy a výstavy ve Škoda auto, a.s.
Erika Bachová -
Výstavy a veletrhy jako nástroj podpory marketingu ve stavební společnosti PSJ, a.s.
Eva Jabulková -
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Měření spokojenosti návštěvníků s výstavami a veletrhy
Jana Pastrňáková -
Doporučení ke zvýšení prodejnosti měkčených PVC fólií ve společnosti Fatra, a. s. s využitím nástrojů marketingové komunikace
Jitka PELÍŠKOVÁ -
Due diligence audit versus statutory audit: impact on financial performance and position of the company. Evidence from Cameroon
Yusinyu Ngakfumbe Leslie -
Statutory audit versus forensic audit: impact on financial performance and position of the company. Evidence from Bangladesh
Hasnatul Noor E Rabbi -
Due diligence audit versus statutory audit: impact on financial performance and position of the company. Evidence from Nigeria
Yemi Kehinde Olokodana