Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi – Bc. Kamila ZUKALOVÁ
Bc. Kamila ZUKALOVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi
The importance of marketing communication in educational institutions.
Anotace:
Diplomová práce zabývá marketingovou komunikací střední školy a způsobem její propagace na veřejnosti. Hlavním cílem práce je objasnit roli marketingové komunikace střední školy při získávání studentů analyzovat její současnou marketingovou komunikaci. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a oblasti vztahující se k tématu. Praktická část práce prezentuje marketingovou komunikaci vybrané střední …víceAbstract:
The focus of my Diploma thesis is the marketing communication of high school. The main goal of the diploma thesis is to clarify the role of marketing communication of high school in gaining students and to analyse the marketing communication based on the informatik found. In the theoretical part I described the basic conceptions that are related to this area. The empirical part of my thesis presents …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Alena Opletalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZUKALOVÁ, Kamila. Marketingová komunikace střední školy a její využití v praxi. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – projektová analytická studie
Štěpán Kment -
Propagace hudebních festivalů v České republice
Krtilová Krtilová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku (organizace) – projektová studie
Ladislav Sadílek -
Finanční plán vybraného podniku MUSCLE CAR RENTAL v závislosti na efektivnosti propagace služeb firmy na internetu
Jan Karlík -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Anastasiya Kuznetsova
Název
Vložil
Vloženo
Práva