Optimalizace nástrojů marketingového mixu – Nikola Sonnewendová
Nikola Sonnewendová
Bakalářská práce
Optimalizace nástrojů marketingového mixu
Optimization of the Marketing mix tools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá optimalizací nástrojů marketingového mixu Weberpoint. V rámci optimalizace jsou předloženy vlastní návrhy a doporučení pro případné vylepšení nového marketingového programu novinek Weberpoint. Teoretická část práce předkládá formou literární rešerše základní východiska z oblasti marketingu, především marketingového mixu a SWOT analýzy. V praktické části je představena …víceAbstract:
The bachelor thesis contains optimization of Weberpoint marketing mix tools. As part of the optimization are proposed and recommended possible improvements of the new marketing Weberpoint news program. The theoretical part of the thesis presents literature research on basic principles of marketing namely marketing mix and SWOT analysis. Company Saint-Gobain is introduced in the practical part where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení a optimalizace vybraných nástrojů online komunikace u zvolené společnosti
Vladimír Michael Šída -
Optimalizace nástroje pro finanční řízení v IT firmě
Dušan Litvík -
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Mikolášková Mikolášková -
Analýza logistického procesu a návrh optimalizace pomocí metod process miningu
Jakub Chmelíček -
Optimalizace výběru nástrojů marketingové komunikace zdravotní pojišťovny
Lukáš Janeček -
Legální nástroje daňové optimalizace ve společnosti s ručením omezeným
Vladislav Lonchshakov -
Legální nástroje daňové optimalizace v podnikání fyzické osoby
Tomáš Novák -
Optimalizace nástrojů marketingového mixu v podnikovém řízení
Tereza Čiháková
Název
Vložil
Vloženo
Práva