Nikola Sonnewendová

Bakalářská práce

Optimalizace nástrojů marketingového mixu

Optimization of the Marketing mix tools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá optimalizací nástrojů marketingového mixu Weberpoint. V rámci optimalizace jsou předloženy vlastní návrhy a doporučení pro případné vylepšení nového marketingového programu novinek Weberpoint. Teoretická část práce předkládá formou literární rešerše základní východiska z oblasti marketingu, především marketingového mixu a SWOT analýzy. V praktické části je představena …více
Abstract:
The bachelor thesis contains optimization of Weberpoint marketing mix tools. As part of the optimization are proposed and recommended possible improvements of the new marketing Weberpoint news program. The theoretical part of the thesis presents literature research on basic principles of marketing namely marketing mix and SWOT analysis. Company Saint-Gobain is introduced in the practical part where …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zdeněk Bednarčík, MBA Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ijaf3s ijaf3s/2
14. 3. 2022
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.