Jan Vašík

Diplomová práce

Modelové hodnocení efektivity marketingových kampaní

Model assesment of marketing campaigns effectivity
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením efektivity marketingových kampaní a také marketingovým procesem, který tomuto hodnocení nutně předchází. Cíl této práce tak spočívá ve výběru vhodných nástrojů komunikačního mixu a v následném hodnocení efektivity marketingových kampaní pomocí modelu analýzy obalu dat (DEA – Data Envelopment Analysis). Formálně je tato práce rozdělena na dvě dílčí části. První …více
Abstract:
This thesis is focused on marketing campaign effectivity evaluation and also on the marketing process, which necesarily preceedes such evaluation. The goal of the thesis is in the correct choice of communication mix tools and following evaluation of their effectivity using the data envelopment analysis (DEA). The thesis is formally divided into two main parts. First part is focused on the formal aspects …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. RNDr. Helena Brožová, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ijnvl4 ijnvl4/2
25. 4. 2011
Složky
Soubory
Mach, J.
26. 4. 2011
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.