Hra jako prostředek rozvoje komunikativních kompetencí u dětí předškolního věku – Janina Plintová
Janina Plintová
Bakalářská práce
Hra jako prostředek rozvoje komunikativních kompetencí u dětí předškolního věku
GAME AS A INSTRUMENT OF PROGRESS IN COMUNICATION SKILLS OF CHILDRENS IN PRESCHOOLAGE
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na hru, jako prostředek komunikace u dětí předškolního věku. Jejím cílem je seznámit, jak je hra důležitá pro dětí, její třídění a jaké jsou způsoby komunikace. V praktické části je vytvořen zásobník her , které pomáhají rozvíjet komunikativní dovednosti u dětí předškolního věkuAbstract:
The baccalaureaty work is interested on a game as a tool to communicate with childrens pre-school age. The point of this work is to familiarize you with idea how important is game and its sorting for children. In practice part of work there are games which helps to develope communication skills of pre-school age children
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2009
- Vedoucí: Ladislava Šmídová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Hudebně – pohybové činnosti pro předškolní vzdělávání
Kateřina Jerglová
Název
Vložil
Vloženo
Práva