Propagace náboženských sekt v České republice – Pavlína KADLECOVÁ
Pavlína KADLECOVÁ
Bakalářská práce
Propagace náboženských sekt v České republice
Promotion of Religious Cults in the Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá propagací Svědků Jehovových, Církve Ježíše Krista Svatých posledních dnů a Scientologické církve na území České republiky, postojem široké veřejnosti citlivé na propagační a manipulativní techniky sekt k těmto konkrétním sektám a jejich zkušenostmi s touto propagací. Součástí praktické části je také srovnávací analýza propagace těchto tří sekt v USA a v České republice.Abstract:
The bachelor´s thesis is looking into the promotion of the Jehova´s Witnesses, The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints and Scientology in the Czech republic, the attitude of general public (vulnerable to promotional and manipulative tactics of sects) to these particular sects and their experience with this promotion. Comparative analysis of promotion of these three sects in the USA and in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KADLECOVÁ, Pavlína. Propagace náboženských sekt v České republice. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Vybraná nová náboženská hnutí a jejich mediální obraz v českých sdělovacích prostředcích
Tereza VLKOVÁ -
Pohled společnosti na sekty a nová náboženská hnutí v České republice po roce 1989
Jiří Dusík -
Pohled společnosti na sekty a nová náboženská hnutí v České republice po roce 1989
Jiří Dusík -
Změna mediálního obrazu nových náboženských hnutí v ČR: Případová studie Hnutí Hare Krišna
Petr Svoboda -
Nová náboženská hnutí
Petra JANÍKOVÁ -
Nová náboženská hnutí: Od sebezdokonalování k sebedestrukci
Renáta Schreierová -
Náboženský extremismus a nově vznikající náboženská hnutí v prostředí Internetu
Jiří Fiala