Formy vstupu českého podniku na mezinárodní trh - případová studie firmy Meva – Lucie KŘIVÁNKOVÁ
Lucie KŘIVÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Formy vstupu českého podniku na mezinárodní trh - případová studie firmy Meva
Forms of Czech company entry to the international market - a case study of the company Meva
Anotace:
Bakalářská práce obsahuje čtyři hlavní kapitoly. První tři jsou teoretické se zaměřením zejména na formy vstupu na mezinárodní trh. Vstupy rozděluji na vývozní a dovozní operace, formy vstupu nenáročné na kapitálové investice a kapitálové vstupy. Dále se věnuji funkcím obchodu v ekonomice země, uskutečňování obchodních operací a marketingovému mixu, ve kterém kromě čtyř základních kategorií nazývaných …víceAbstract:
The bachelor thesis contains four main chapters. The first three are theoretical concentrating especially on forms of entry to the international market. I divide the entrances into export and import operations, entrances forms not demanding a lot of capital investment and capital entrances. Then I analyze trade functions in the economy of the country, performing business operations and marketing mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Jaroslav Šuchman
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘIVÁNKOVÁ, Lucie. \textit{Formy vstupu českého podniku na mezinárodní trh - případová studie firmy Meva}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ilzjb0/.
Jak správně citovat práci
KŘIVÁNKOVÁ, Lucie. Formy vstupu českého podniku na mezinárodní trh - případová studie firmy Meva. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový mix a jeho využití konkrétní fotografkou
Tomáš Bártů -
Marketingové aktivity realitní kanceláře orientované na zahraniční klientelu - případová studie (s důrazem na marketingový komunikační mix)
Josef Brandejs -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Analýza marketingového mixu - případová studie
Zdeněk Kuneš -
Marketingový mix vybrané střední odborné školy
Jaroslav Špička -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová