Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE – Adriana LEFÍKOVÁ
Adriana LEFÍKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE
Analysis of Customer Satisfaction in a Boutique UNIQUE
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE. Při zjišťování spokojenosti bylo použito dotazníkové šetření. Bakalářská práce obsahuje dvě části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které jsem získala z odborných knih a literatury zaměřené na zákazníka, jeho spokojenost a mar-ketingový výzkum. V praktické části jsou zpracovány a vyhodnoceny údaje …víceAbstract:
The main point of bachelor work was to make analyses of customer satisfaction in a bou-tique Unique. Bachelor work contains two parts. In the theory part are processed knowledge, that I got from special books and literature oriented on customer, his satisfaction and marketing re-search. In the practical part are processed and evaluated informations from survey. Ending contains recommendation of better …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEFÍKOVÁ, Adriana. Analýza spokojenosti zákazníků v butiku UNIQUE. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve vybrané společnosti
Kateřina Kokešová -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků v hotelu Centrum
Lucie Lichnovská -
Spokojenost zákazníka v maloobchodě
Štěpánka Jakubcová -
Spokojenost zákazníka.
Eva Šťastná -
Spokojenost zákazníka a finanční výkonnost podniku
Gabriela Petáková