Veronika Trojanová

Bakalářská práce

Právní a etické aspekty regulace reklamy v ČR

Legislative and ethic restrictions on advertising in the Czech Republic
Anotace:
Práce se zabývá problematikou právní a etické regulace reklamy. Cílem práce je poskytnout ucelený náhled na problematiku a ilustrovat teoretické poznatky na příkladech z praxe. Text na jednotlivých případech upozorňuje na specifické problémy spojené s aplikační praxí a navrhuje v menším měřítku jejich řešení. Práce je členěna do šesti kapitol. Úvod se zabývá řešenou problematikou v obecné rovině a …více
Abstract:
The bachelor thesis is concerned with legal and ethical regulation on advertising, The goal of the thesis is to provide a comprehensive overview of the issue and illustrate theoretical knowledge in practice. The text points out to specific problems associated with application practice on individual cases and suggests their solutions. The content is divided into six chapters. The introduction deals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: JUDr. Katarína Maisnerová
  • Oponent: Martin Pelikán, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON