Ing. Anna Hložková
Diplomová práce
Tvorba ceny výrobků a služeb
Setting orice of products and services
Anotace:
V České republice se řídí tvorba cen výrobků a služeb zákonem č. 526/1990 Sb., o cenách. Ceny můžeme podle tohoto zákona dělit na ceny regulované a smluvní. U některých výrobků může být část ceny stanovena smluvně a část regulovaně, jako například cena elek-trické energie. Vstupem České republiky do Evropské unie byly směrnice Evropské unie pře-vzaty do české legislativy, které druhotně ovlivňují cenu …víceAbstract:
Setting prices of products and services are governed by the law No. 526/1990 digest that deals with prices in the Czech Republic. The prices according to this law can be divided into two groups: regulated and contractual ones. Prices of some products may be determined by contract and partly as a regulated, such as electricity price. Entering of the Czech Republic into EU the directives of the EU have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Buchta, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hložková, Anna. Tvorba ceny výrobků a služeb. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k tvorbě kurikula na univerzitách třetího věku
Barbora Masaříková -
Prístupy k tvorbe stratégií komerčnej banky
Miroslava Kyzeková -
Hedonický přístup k tvorbě cen: sekundární trh s osobními automobily
Jan Kadlček -
Propojování odlišných žánrů, stylů a přístupů k umělecké tvorbě ve výuce estetické výchovy
Kristýna Svítilová -
Česká veřejnoprávní média a jejich přístup k umělé inteligenci vzhledem k etickým kodexům těchto institucí
Klára Ondrejo -
Vybrané aktivity pomáhající řešit obtížný přístup k zaměstnání pro národnostní menšiny v Olomouckém kraji jako jeden z výstupů projektu Pracovní podpora- cesta k úspěchu
Petra Stonišová -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Cenová strategie firmy
Petr Bartes