Studenti s poruchou mobility a jejich speciální vzdělávací potřeby na středních školách – Veronika Weidingerová
Veronika Weidingerová
Bakalářská práce
Studenti s poruchou mobility a jejich speciální vzdělávací potřeby na středních školách
Students with mobility disorder and their specific educational needs at secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vzdělávání studentů s poruchou mobility se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách v České republice. Teoretická část klasifikuje základní skupiny jedinců s poruchou mobility, období dospívání a dále specifika vzdělávání těchto jedinců. Praktická část mapuje střední školy se studenty s poruchou mobility se speciálními vzdělávacími potřebami v rámci všech …víceAbstract:
My graduation thesis is aimed on education of students with mobility disabilities and their special educational needs at sec-ondary schools in the Czech Republic. The theoretical section classifies basic groups of individuals with mobility disability, the period of adolescence and furthermore specificity of the education of these individuals. The practical section maps over secondary schools with students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Vlasta Jonášková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
WEIDINGEROVÁ, Veronika. \textit{Studenti s poruchou mobility a jejich speciální vzdělávací potřeby na středních školách}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/ine52e/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Educational methods applied in teaching English at lower secondary schools to Roma pupils during distance learning
Petra Faktorová
Název
Vložil
Vloženo
Práva