Tereza Barošová

Bakalářská práce

Postoje spotřebitelů k přírodní kosmetice

Consumers' Attitude to Natural Cosmetics
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá postoji spotřebitelů k přírodní kosmetice. Teoretická část práce vymezuje pojmy týkající se přírodní kosmetiky, nákupního procesu a osobního prodeje. Praktická část se věnuje analýze spotřebitele a prodejců přírodní kosmetiky za pomocí provedeného marketingovému výzkumu, ve kterém byly užity metody dotazování a mystery shopping.
Abstract:
This bachelor thesis deals with the attitude of consumers to natural cosmetics. The theoretical part defines the concepts of natural cosmetics, purchasing process and personal selling. The practical part deals with the analysis of consumers and sellers of natural cosmetics with the help of marketing research, using methods of questioning and mystery shopping.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ivana Kocourková, Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Barošová, Tereza. Postoje spotřebitelů k přírodní kosmetice. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe