Využití hry jako výchovného a vzdělávacího prostředku při rozvoji prosociálních dovedností dětí v mateřské škole – Veronika ŠINDLEROVÁ
Veronika ŠINDLEROVÁ
Bakalářská práce
Využití hry jako výchovného a vzdělávacího prostředku při rozvoji prosociálních dovedností dětí v mateřské škole
The use of educational games as a medium of education in the development of pro-social skills in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím hry jako výchovného a vzdělávacího prostředku při rozvoji prosociálních dovedností dětí v mateřské škole. Je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část má za cíl shrnutí základních poznatků o vybrané problematice. Popisuje vývoj dítěte předškolního věku, definuje prosociální chování a dnešní mateřskou školu jako místo pro jeho rozvoj, dále popisuje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2014
Zveřejnit od: 26. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Hogelová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠINDLEROVÁ, Veronika. \textit{Využití hry jako výchovného a vzdělávacího prostředku při rozvoji prosociálních dovedností dětí v mateřské škole}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/iojbwy/.
Jak správně citovat práci
ŠINDLEROVÁ, Veronika. Využití hry jako výchovného a vzdělávacího prostředku při rozvoji prosociálních dovedností dětí v mateřské škole. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rámcový vzdělávací program a tvorba školního vzdělávacího programu
Alena Štěpánová -
Rámcový vzdělávací program, Školní vzdělávací program a výuka informatiky na střední škole
Michaela MADAJOVÁ -
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Mistr Rajhradského oltáře - edukační program pro estetickou výchovu na střední škole
Michaela Gerichová -
Rámcový vzdělávací program a jeho naplnění v běžné a rozšířené hudební výchově
Barbora NERMUŤOVÁ -
Vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání
Tereza FEBROVÁ -
Obsahová analýza časopisů určených pro předškolní věk s přihlédnutím k požadavkům vzdělávání vymezených v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání
Kristýna NOVÁKOVÁ -
Tvorba integrovaných tematických plánů pro předškolní vzdělávání s důrazem na pohybovou složku
Petra Lopourová
Název
Vložil
Vloženo
Práva