Marketingová komunikace společnosti Mango v Rusku – Tatiana Ilina
Tatiana Ilina
Bakalářská práce
Marketingová komunikace společnosti Mango v Rusku
Marketing communication of the company Mango in Russia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace společnosti Mango v Rusku. Cílem práce je výzkum a následná analýza marketingové komunikace v podniku Mango, dále podle zjištěných informací navrhnout doporučení pro zefektivnění dané oblasti v podniku. Bakalářská práce se skládá z teoretické a praktické časti. Teoretická část je zaměřena na teoretické poznatky marketingové komunikace v retailu …víceAbstract:
This bachelor’s thesis is dealing with analysis of marketing communication in Mango company. The aim of this thesis is a research and subsequent analysis of marketing communication in this company. Another aim is a suggestion of recommendation, on a base of gained information, which leads to an improvement. The thesis is consisted of theoretical and practical part. In theoretical part are information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva