Ing. Lenka TOMAŠTÍKOVÁ

Bakalářská práce

Rozbor cenové politiky transportních válečků firmy TRANZA, a. s. s ohledem na typ a segment trhu

Analysis price fixing department policy transport rollers company TRANZA,p.l.c. with reference to typ and segment market
Anotace:
Bakalářská práce, kterou jsem vypracovala na základě poznatků z dlouhodobé praxe ve firmě TRANZA, a.s., jsem zaměřila na cenovou politiku. Práce obsahuje analýzu konkurenčního prostředí, kterou jsem dělala proto, abych mohla ceny společnosti Tranza srovnat s její konkurencí. Také jsem srovnávala ceny produktů na různých trzích. Také jsem se věnovala kalkulaci jednoho výrobku. Nakonec jsem se pokusila …více
Abstract:
Bachelor work, witch I worked up on the basis piece of knowledge from long practice in company Tranza,p.l.c.,I survey on analysis price fixing department policy. Work includes also analyses competitive environment, witch I done, to I could compare prices of company Tranza and her competition. I compared prices of products on different markets.I done also calculation produce. Calculation is very important …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor: 2552

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOMAŠTÍKOVÁ, Lenka. Rozbor cenové politiky transportních válečků firmy TRANZA, a. s. s ohledem na typ a segment trhu. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing