Metoda dobrého startu a školní zralost dítěte – Lenka Švadleňáková
Lenka Švadleňáková
Bakalářská práce
Metoda dobrého startu a školní zralost dítěte
Le Bon Départ Technique And School Facilities Of a Child
Anotace:
Práce má popsat pojetí školní zralosti a vystihnout její provázanost s Metodou Dobrého startu. Opírá se o názory učitelek mateřských škol získaných z dotazníkové metody, jejichž odpovědi byly utříděny a vyhodnoceny ve výsledky šetření popsaných v této práciAbstract:
This work has described the concept of school maturity and capture its consistency with the method of Good start. It draws on the views of teachers of nursery schools derived from the questionnaire method, the responses were collated and evaluated the results of the investigation described in this work
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2009
- Vedoucí: Pavel Svoboda
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
The utility of gesticulation – the case of learning the temporal orientation in Chinese as a second/third language
Tereza Halúzková -
Learning Styles and Learning Strategies of Gifted Students in English Lessons
Hana Chlubná -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Využití motorického učení u vývojové poruchy koordinace ve fyzioterapii
Ondřej PAPÁČEK -
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Přístup k rozvoji percepčně-motorických funkcí u žáků se specifickými poruchami učení ve škole hlavního vzdělávacího proudu
Kateřina Macháčková -
Podpora žáků s percepčně motorickým oslabením v počátcích školní docházky
Ivona FRANCOVÁ -
Realizace podpůrných opatření výuky u žáků se specifickými poruchami učení v základní škole
Markéta Komárková
Název
Vložil
Vloženo
Práva