Batuhan Canozler

Diplomová práce

Uvedení Kofoly na tureckém trhu

Launching Kofola on the Turkish Market
Abstract:
The aim of this diploma thesis is analyze the potential of the Czech soft-drink company Kofola to enter the Turkish market. The first part of the thesis deals with the theoretical background of the topic. In this chapter international marketing, marketing entry strategies, product adaptations, marketing communication and mixes are introduced. In the second, analytical part, attention is paid to both …více
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat potenciál vstupu české společnosti Kofola na turecký trh. První část práce se zabývá teoretickým zázemím tématu. V této kapitole jsou představeny základní pojmy: mezinárodní marketing, marketingová strategie, produktové úpravy, marketingová komunikace a mixy. Ve druhé, analytické, části se věnuje pozornost jak kvalitativnímu, tak kvantitativnímu výzkumu. Cílem kvantitativního …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Canozler, Batuhan. Uvedení Kofoly na tureckém trhu. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe