Distanční výuka a její dopad na sociálně znevýhodněné žáky na 1. stupni základní školy – Zuzana CZESZTYICZKÁ
Zuzana CZESZTYICZKÁ
Bakalářská práce
Distanční výuka a její dopad na sociálně znevýhodněné žáky na 1. stupni základní školy
Distance learning and its impact on socially disadvantaged pupils in the first grade of primary school
Anotace:
Bakalářská práce je tematicky orientována na problematiku vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků 1. stupně základní školy v režimu distančního vzdělávání realizovaného v souvislosti s epidemiologickou situací v době pandemie onemocnění vyvolaného koronavirem SARS-CoV-2. Teoretická východiska práce jsou postavena především na aktuálních poznatcích v oblasti problematiky sociálního vyloučení, jeho příčin …víceAbstract:
The bachelor's thesis is thematically focused on the issue of education of socially disadvantaged pupils of the 1st grade of primary school under the distance learning regime implemented in connection with the epidemiological situation at the time of the SARS-CoV-2 coronavirus pandemic. The theoretical basis of the work is based primarily on current knowledge of the issues of social exclusion, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CZESZTYICZKÁ, Zuzana. \textit{Distanční výuka a její dopad na sociálně znevýhodněné žáky na 1. stupni základní školy}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/iqeazd/.
Jak správně citovat práci
CZESZTYICZKÁ, Zuzana. Distanční výuka a její dopad na sociálně znevýhodněné žáky na 1. stupni základní školy. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - intervence
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ