Návrh online marketingové strategie pro penzion Daníž – Hana Hrušková
Hana Hrušková
Bakalářská práce
Návrh online marketingové strategie pro penzion Daníž
Online marketing propasal for the company Penzion Daníž
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové strategie pro obecní podnik, Penzion Daníž. Kampaň je vytvořená pomocí internetových nástrojů. Návrh se opírá o analytickou část, jejíž součástí je analýza konkurence, PESTE analýza, řízený rozhovor se zaměstnancem, dotazníkové šetření a SWOT analýza, které určují vhodnou marketingovou strategii. Pomocí dotazníkového šetření je zvolena a definována …víceAbstract:
The bachelor’s thesis is focused on the proposal of marketing strategy for a municipal enterprise, Penzion Daníž. The campaign is created by using online tools. The proposal is based on analytical part, which includes competition analysis, PESTE analysis, guided interview with employee, questionnaire survey and SWOT analysis, which determinates the appropriate marketing strategy. The target group is …víceObhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Turčínek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Prohlašuji, že jsem práci Návrh online marketingové strategie pro Penzion Daníž vypracovala samostatně a veškeré použité prameny a informace uvádím v seznamu použité literatury. Souhlasím, aby moje práce byla zveřejněna v souladu s § 47b zákona č. 111/1998 Sb., o vysokých školách ve znění pozdějších předpisů a v souladu s platnou Směrnicí o zveřejňování závěrečných prací. Jsem si vědoma, že se na moji práci vztahuje zákon č. 121/2000 Sb., autorský zákon, a že Mendelova univerzita v Brně má právo na uzavření licenční smlouvy a užití této práce jako školního díla podle § 60 odst. 1 autorského zákona. Dále se zavazuji, že před sepsáním licenční smlouvy o využití díla jinou osobou (subjektem) si vyžádám písemné stanovisko univerzity, že předmětná licenční smlouva není v rozporu s oprávněnými zájmy univerzity, a zavazuji se uhradit případný příspěvek na úhradu nákladů spojených se vznikem díla, a to až do jejich skutečné výše. I hereby declare that, this thesis entitled Online marketing proposal for the company Penzion Daníž was written and completed by me. I also declare that all the sources and information used to complete the thesis are included in the list of references. I agree that the thesis could be made public in accordance with Article 47b of Act No. 111/1998 Coll., Higher Education Institutions and on Amendments and Supplements to Some Other Acts (the Higher Education Act), and in accordance with the current Directive on publishing of the final thesis. I am aware that my thesis is written in accordance to Act. 121/2000 Coll., on Copyright and therefore Mendel University in Brno has the right to conclude licence agreements on the utilization of the thesis as a school work in accordance with Article 60(1) of the Copyright Act. Before concluding a licence agreement on utilization of the work by another person, I will request a written statement from the university that the licence agreement is not in contradiction to legitimate interests of the university, and I will also pay a prospective fee to cover the cost incurred in creating the work to the full amount of such costs.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Online marketing vybrané turistické destinace
Bára Kašová -
Online marketing města Rokytnice v Orlických horách
Adéla Kuchválková -
Online marketing ve vybraném oboru
Markéta Novotná -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a jeho uplatnění v rámci vybraných subjektů cestovního ruchu
Lucie Parmová -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír