Marketingová komunikace internetového obchodu ShowUs na sociálních sítích – Barbora Brokešová
Barbora Brokešová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace internetového obchodu ShowUs na sociálních sítích
Marketing communication of the ShowUs online store on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítích pro internetový obchod ShowUs, Vteoretické části jsou vysvětleny základní pojmy marketingu a marketingové komunikace. Návazně na to je popsán online marketing a jeho části spolu s popisem jednotlivých sociálních sítí. Pro tvorbu praktické části byly využity informace získané v části teoretické. V praktické části je v první řadě …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with marketing communications on social networks for the ShowUs web store. In the theoretical part the basic concepts of marketing and marketing communication are explained. As a follow-up, online marketing and parts of it are described, along with descriptions of individual social networks. Information obtained in the theoretical part has been used to create the practical …víceKlíčová slova
online marketing kampaň marketing Instagram YouTube sociální sítě TikTok komunikace propagace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Oponent: Lucie Čepelová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BROKEŠOVÁ, Barbora. \textit{Marketingová komunikace internetového obchodu ShowUs na sociálních sítích}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/iqti1f/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Inovativní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová
Název
Vložil
Vloženo
Práva