POSTOJE UČITELŮ 1. STUPNĚ ZŠ K DĚTEM TRPÍCÍM PAS – Karolína LAMLECHOVÁ
Karolína LAMLECHOVÁ
Diplomová práce
POSTOJE UČITELŮ 1. STUPNĚ ZŠ K DĚTEM TRPÍCÍM PAS
Attitudes of primary school teachers to children suffering from ASD
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na postoje učitelů na 1. stupni základních škol k integraci žáků trpícím poruchou autistického spektra. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. První 3 kapitoly mé práce tvoří část teoretickou, která obsahuje vymezení základních pojmů související s poruchami autistického spektra, žáky s touto poruchou a postoji. Popisuje charakter poruchy, různé metody …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the attitudes of primary school teachers to the integration of pupils suffering from autism spectrum disorder. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The first 3 chapters of my work form a theoretical part, which contains the definition of basic concepts related to autism spectrum disorders, students with this disorder and attitudes. It describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Jana Miňhová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAMLECHOVÁ, Karolína. POSTOJE UČITELŮ 1. STUPNĚ ZŠ K DĚTEM TRPÍCÍM PAS. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Poruchy autistického spektra u dětí
Marek Konvička -
Poruchy autistického spektra
Kristýna Sedlářová -
Diferenciálna diagnostika poruchy autistického spektra a špecificky narušeného vývinu reči
Zuzana Ondroušková -
Poruchy autistického spektra a výživa
Jana Hofmanová -
Proces vyrovnávání se s diagnózou poruchy autistického spektra u vlastního dítěte
Šárka Chovancová -
Využití metodiky 3A při analýze výukového programu na téma demokracie v antickém Řecku v 5. a 6. ročníku ZŠ
Tereza Šťastná -
Rok v přírodě - fenologický kalendář v primárním vzdělávání
Šárka Roháčková -
Úspěšnost zapojení nedoslýchavých dětí v programu základní školy v místě bydliště
Tereza Dostálová