Dominika Bukovská
Diplomová práce
PPC reklamní kampaně
PPC advertising campaign
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou placené reklamy ve vyhledávací a obsahové síti a její účinností pro zvolenou obchodní společnost. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.Teoretická část práce, ve které je provedena literární rešerše dostupných pramenů, se věnuje oblasti internetového marketingu a internetové reklamy jakožto nezbytné součásti propagace téměř každé firmy v současné …víceAbstract:
This thesis deals with the creation of paid advertising in the search and content networks and its effectiveness for the chosen trading company. The thesis is divided into theoretical and practical part.The theoretical part of the work in which the literary research of the available resources is carried out is devoted to the field of internet marketing and Internet advertising as a necessary part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet a reklama
David Zapletal -
Comparing the Language of Print and On-line Advertising
Kristýna Mráková -
Analýza zákazníků konkrétní firmy podle údajů Google Analytics
Milan Ludík -
Využití Google Analytics pro zlepšení výkonnosti internetového e-shopu
Matouš Bahník -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva