Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar. – Bc. Veronika KUČEROVÁ
Bc. Veronika KUČEROVÁ
Diplomová práce
Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar.
The media image of women in women's lifestyle magazines focusing on gender stereotypes. Critical analysis of the discourse of the Harper's Bazaar editorial.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá mediálním obrazem ženy, který je čtenáři předkládán v editorialech ženského lifestylového časopisu Harper´s Bazaar. Zkoumány jsou editorialy z let 2010 až 2016. V teoretické části jsou představeny ženské lifestylové časopisy jako specifický typ média a předložena teoretická východiska pro genderové stereotpy, mediální konstrukci reality a s ní související mediální obraz. Na …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the media image of the woman who is presented to the reader in the editorials of Harper's Bazaar, a lifestyle magazine for women. Examined editorials are from the years 2010 to 2016. In the theoretical part, women's lifestyle magazines are presented as a specific type of media and presented the theoretical basis for gender stereotypes, the media construction of reality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimír Polách, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČEROVÁ, Veronika. \textit{Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar.}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/it5k0b/.
Jak správně citovat práci
KUČEROVÁ, Veronika. Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar.. Olomouc, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Česká filologie
Práce na příbuzné téma
-
Erotizace ženské figury a její proměny
Monika Suchá -
Specifika titulních stran vybraných ženských lifestylových časopisů vydávaných v ČR
Barbora NAVRÁTILOVÁ -
Specifika titulních stran vybraných ženských lifestylových časopisů vydávaných v ČR
Barbora NAVRÁTILOVÁ -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Genderové stereotypy v reklamě a jejich regulace dle českého práva
Leona Kroupová -
Ženy překračující genderové stereotypy (Soubor publicistických textů pro přílohu Pro ženy v Jihlavských listech)
Iveta Škodová -
ŽENSKÉ GENDEROVÉ STEREOTYPY VE FILMECH PRO PAMĚTNÍKY
Tereza SKÁCELOVÁ -
Genderové stereotypy v televizní reklamě
Karolína Bogdaničová
Název
Vložil
Vloženo
Práva