MOŽNOSTI ROZVOJE ZDRAVÉHO SEBEVĚDOMÍ ŽÁKŮ V PODMÍNKÁCH ZŠ – Martina HANUSOVÁ
Martina HANUSOVÁ
Diplomová práce
MOŽNOSTI ROZVOJE ZDRAVÉHO SEBEVĚDOMÍ ŽÁKŮ V PODMÍNKÁCH ZŠ
Elementary students´ possible procedures of healthy self- confidence progress
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi rozvoje zdravého sebevědomí žáků v podmínkách základní školy. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část je věnována otázkám, proč se zabývat rozvojem sebevědomí, vlivům, které působí na sebevědomí , činnostem posilujícím zdravé sebevědomí a porovnání teorie čerpané z naučné literatury s praxí. V praktické části představuji výzkumné šetření provedené mezi učiteli …víceAbstract:
This diploma work deals with the possibilities of developing a healthy self-esteem of students in terms of primary school. The work is divided into two parts. The theoretical part deals with questions why to consider the development of self-esteem, the influences that affect self-esteem, healthy self-strengthening activities and with comparison of theory drawn from scientific literature and practice …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2012
Zveřejnit od: 21. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Markéta Zachová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANUSOVÁ, Martina. MOŽNOSTI ROZVOJE ZDRAVÉHO SEBEVĚDOMÍ ŽÁKŮ V PODMÍNKÁCH ZŠ. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Kooperativní/skupinové vyučování jako prostředek rozvoje sociálních kompetencí žáků na střední škole
Miriama Remetová -
Metoda kooperativní výuky v hodinách angličtiny v osmé třídě základní školy
Markéta NETOPILOVÁ -
Rozvoj komunikační kompetence v mateřské škole pomocí autorské deskové hry
Michala Blumová -
Využití hry při rozvoji komunikačních kompetencí u předškolních dětí
Simona Presová -
Deskové hry a jejich vliv na klíčové kompetence žáků s mentální retardací.
Romana DENKOVÁ -
Rozvoj komunikačních kompetencí u žáků na Základní škole praktické prostřednictvím strukturované dramatické hry
Lucie Svobodová