Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o. – Leona Héžová
Leona Héžová
Bakalářská práce
Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.
The Behaviour of the Company TOP SELENIT, s.r.o. website users
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou webových stránek nově vzniklé společnosti TOP SELENIT, s. r. o., která se zabývá pořádáním prodejních výstav minerálů a šperků. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketingové komunikace, digitální ko-munikace, jejich nástrojů a členění, zásady tvorby webových stránek a prezentací a metody jejich testování. V praktické části jsou uvedeny výsledky …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focused on the website analysis of newly formed company TOP SELENIT, s. r. o. which deals with hosting of mineral and jewelry sales exhibitions. Theoretical part is focused on the explanation of terms marketing communication, digital communication, their instruments and subdivision, principles of creating websites and presentations and methods of their testing. In practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Zveřejnit od: 29. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Héžová, Leona. Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Uživatelské testování aplikací pro digitální distribuci softwaru
Jakub Kowalski -
Testování uživatelského rozhraní Krameria 4
Markéta Babirádová -
Design rozhraní programu pro uživatelské výzkumy
Filip Deák -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Nástroje digitálneho marketingu a Google Analytics
Eva Porkertová -
Nástroje digitálního marketingu a Google Analytics
Kristýna Gottwaldová -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová