Procesy zákaznického servisu Pivovarů Lobkowicz Group – Michaela Sklenářová
Michaela Sklenářová
Bakalářská práce
Procesy zákaznického servisu Pivovarů Lobkowicz Group
Anotace:
Stanovení klíčových indikátorů výkonnosti procesů zákaznického servisu. Analýza příslušných procesů zákaznického servisu ve smyslu stanovených indikátorů, definování jejich slabých míst a návrh na řešení těchto slabých míst.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.