Ondřej HUDCOVIČ

Bakalářská práce

Internetová prezentace moderní firmy ("Radiohead.cz")

Internet presentation of modern company ("Radiohead.cz")
Anotace:
Tato bakalárská práce se zabývá navržením a celkovou optimalizací marketingové prezentace portálu o alternativní rockové kapele Radiohead. Hlavními cíli práce jsou poskytování kvalitního obsahu, stimulace návštevnosti a zájmu cílových skupin, a vyvolání diskuzí o kvalitativních aspektech alternativní podoby hudby. Pomocí teoretických studií a praktického využití analyzacních nástroju se v práci zkoumaly …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with design and complete optimization of marketing presentation of an internet portal of alternative rock group Radiohead. Providing quality contents, stimulation of audience and interest of target groups and elicitation of disputations about qualitative aspects of alternative music forms are main targets of this Bachelor thesis. Particular aspects of web design were examined …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor: 9707

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HUDCOVIČ, Ondřej. Internetová prezentace moderní firmy ("Radiohead.cz"). Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 23. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika