Pozice internetového televizního vysílání na českém mediálním trhu – Bc. Martin HÁJEK
Bc. Martin HÁJEK
Diplomová práce
Pozice internetového televizního vysílání na českém mediálním trhu
The Position of Internet Television Broadcast on the Czech Media Market
Anotace:
Tato práce analyzuje změny na českém mediálním trhu vyvolané vzestupem internetového televizního vysílání. Dokumentuje, jaké má tato technologická inovace praktické důsledky. Rozvoj internetu přináší nové výzvy pro tvůrce audiovizuálních produktů. Autor sleduje aktivity televizních společností na internetu, které se stávají významnými kvůli proměnám diváckých trendů. V mnoha případech dokáže uživatelsky …víceAbstract:
This thesis analyzes the changes in the Czech media market caused by the rise of the internet television broadcasting. It documents what the practical consequences of this technological inovation are. The growth of the internet brings new challenges for the creators of audiovisual products. The author follows the activities of television companies on the internet which are becoming significant because …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2012
Zveřejnit od: 20. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Hana Marešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HÁJEK, Martin. Pozice internetového televizního vysílání na českém mediálním trhu. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 8. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia
Práce na příbuzné téma
-
Návrh internerové televize pro hudební portál Bandzone.cz
Martin Lisý -
Marketingový projekt internetové televize
Kateřina Červenková -
Systém pro záznam IP Televize
Tomáš Komenda -
Virální marketing na internetu
Martin Štverák -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing, knihovny a čtenářstí
Kristýna Macháčková -
Marketing v oblasti internetu
Martina Mikulčíková -
Internetový marketing vybraného subjektu
Tereza Gajanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 8. 2012