Didaktická hra v činnostně vedeném vyučování – Kateřina Schneiderová
Kateřina Schneiderová
Diplomová práce
Didaktická hra v činnostně vedeném vyučování
Didactic game in the active teaching
Anotace:
Diplomová práce "Didaktická hra v činnostně vedeném vyučování" se zabývá využitím didaktické hry ve výuce na 1. stupni základních škol ve Šluknovském výběžku. Jejím cílem je popsat a objasnit možnosti a pravidla práce s didaktickou hrou v rámci činnostně vedeného vyučování. Tato práce je složena ze dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část nejprve vymezuje pojmy činnostní učení, …víceAbstract:
Dissertation work "Didactic game in the active teaching" deals with use of didactic game in lower-primary school teaching in Šluknov headland. Its objective is to describe and explain possibilities and rules of work with didactic game within activity based learning. This work consists of two main parts, theoretical and practical. Theoretical part at first delimits notions of learning, game and didactic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Jitka Jursová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schneiderová, Kateřina. Didaktická hra v činnostně vedeném vyučování. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
GDPR a empirický výzkum
Michaela Křepelka -
Kvalitativní porovnání metrologických postupů kontroly vstupních jednotek ve výrobní firmě
Ondřej Bouška -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Upíří deníky: Výzkum fanouškovské základny
Šanderová Šanderová -
Subjektivní odpovědnost učitele za žáky: kvantitativní a kvalitativní aspekty
Veronika Pečivová -
Chování zákazníků a výzkum poptávky ve vybraném hotelu.
Jiří Stareček -
Činnostní učení - Učení se učením
Veronika KUBJÁTOVÁ -
Činnostně orientovaná výuka angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení
Gabriela Kratochvílová
Název
Vložil
Vloženo
Práva