Začlenění arteterapeutických technik do vzdělávání dětí s poruchami chování – Michaela Kráĺová
Michaela Kráĺová
Bakalářská práce
Začlenění arteterapeutických technik do vzdělávání dětí s poruchami chování
Art Therapy Techniques Incorporated into Education of Children with Behavioral Disorders
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na začlenění arteterapeutických technik do vzdělávání žáků s poruchami chování ve školách a školních družinách. Teoretická část je věnována arteterapii, jako jedné z možných terapeutických technik, ve druhé kapitole se soustřeďujeme na poruchy chování. Výzkumná část se skládá z kazuistiky, ve které se zaměřujeme na dítě s ADHD a jeho rodinu a blíže se věnujeme vlivu …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on incorporating arteterapeutical techniques into the education of pupils with behavioral disorders in schools and school clubs. The theoretical part is devoted to artetherapy as one of the possible therapeutic techniques, in the second chapter we focus on behavioral disorders. The research section consists of a case study focusing on a child with ADHD and his family …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kráĺová, Michaela. Začlenění arteterapeutických technik do vzdělávání dětí s poruchami chování . Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití a vliv arteterapie při reedukaci poruch chování a emocí
Klára Benešová -
Arteterapie jako jedna z možných forem prevence poruch chování u dětí
Lenka Matasová -
Problematika vlivu arteterapie u dětí mladšího školního věku s poruchami chování
Alena EICHLEROVÁ -
Využití arteterapie u dětí s poruchami chování v nízkoprahovém zařízení
Eliška Brychtová -
Arteterapie a artefiletika při práci s dětmi s poruchami emocí a chování
Jana Mešková -
Arteterapie jako podpůrný nástroj pro žáky střední umělecké školy
Magdalena ČERNÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ