Marketingový plán pro nový gastronomický podnik – Bc. David Řepa
Bc. David Řepa
Diplomová práce
Marketingový plán pro nový gastronomický podnik
Marketing plan for a new gastronomic establishment
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový plán restaurace Karlínská HolKa. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí za pomocí dostupných nástrojů byl vytvořen návrh marketingového plánu pro nový podnik. Plán je zároveň realizován v reálném čase, jelikož autor práce působí na pozici marketingového manažera ve firmě Kolektiv, která zaštiťuje mimo jiné i marketingové aktivity Karlínské HolKy …víceAbstract:
The thesis focuses on the marketing plan for the Karlínská HolKa restaurant. Based on an analysis of the internal and external environment using available tools, a proposal for a marketing plan for the new business was created. The plan is also implemented in real time, as the author of the thesis serves as the marketing manager at Kolektiv, which among other things oversees the marketing activities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: Jaroslav Dugas, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Management rizika v MSP
Denisa Andörferová -
Age management a možnosti jeho uplatnění v organizaci
Lucie Koulová -
Analýza služeb v franchisingovém řetězci „Švejk restaurant“
Lucie Kratochvílová -
Komparace značkových restaurací českých pivovarů ve vybraném regionu
Lucie Kondelíková -
Využití nových trendů a inovací v nabídce restaurace
Anna Zapletalová -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Digital marketing as a tool to improve business performance
Viktoriia Dobrovolska -
Marketing Management and Marketing planning
Daria Komleva