Bc. David Řepa

Diplomová práce

Marketingový plán pro nový gastronomický podnik

Marketing plan for a new gastronomic establishment
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketingový plán restaurace Karlínská HolKa. Na základě analýzy vnitřního a vnějšího prostředí za pomocí dostupných nástrojů byl vytvořen návrh marketingového plánu pro nový podnik. Plán je zároveň realizován v reálném čase, jelikož autor práce působí na pozici marketingového manažera ve firmě Kolektiv, která zaštiťuje mimo jiné i marketingové aktivity Karlínské HolKy …více
Abstract:
The thesis focuses on the marketing plan for the Karlínská HolKa restaurant. Based on an analysis of the internal and external environment using available tools, a proposal for a marketing plan for the new business was created. The plan is also implemented in real time, as the author of the thesis serves as the marketing manager at Kolektiv, which among other things oversees the marketing activities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Oponent: Jaroslav Dugas, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Magisterský studijní program:
Ekonomika a management