Sociální sítě ve výchově k občanství – Bc. Kristýna JOCHOVÁ
Bc. Kristýna JOCHOVÁ
Diplomová práce
Sociální sítě ve výchově k občanství
Social media in civic education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou sociálních sítí ve spojení s vyučovacím předmětem výchova k občanství. Teoretická část pojednává o základních pojmech, výhodách a nevýhodách sítí i obecném využití sítí ve škole. V rámci praktické části je kvalitativně zkoumán dopad využití Facebooku na efektivitu výuky, konkrétně na aktivitu žáků, kázeň a zapojení do diskuze.Abstract:
The diploma thesis deals with the theme of social media in civic education. The theoretical part describes basic terms, advantages and disadvantages and overall use of social media in school environment. Within the practical part, qualitative research is used. The main goal of the research is to examine whether the use of Facebook during lessons could increase the efficiency, namely the learners' activity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vanda Vaníčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JOCHOVÁ, Kristýna. Sociální sítě ve výchově k občanství. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
K problematice obrany vlasti ve výuce Výchovy k občanství
Tereza Janků -
Přístupy k výuce témat souvisejících s předsudky a stereotypy v rámci výchovy k občanství na 2. stupni ZŠ
Kristýna TANCEROVÁ -
Výuka výchovy k občanství prostřednictvím autorské didaktické hry
Jan Voříšek -
Dopady malé revize na Výchovu k občanství
Tereza Mísařová -
Projektová výuka ve Výchově k občanství
Štěpán Kyšák -
Zařazení průřezových témat do výuky výchovy k občanství pomocí využití práce s audiovizuálním materiálem
Eliška Brusová -
Implementace tematiky migrace do hodin výchovy k občanství
Eva Nečasová -
Problematika formování české národní identity na příkladu první světové války a její využití ve Výchově k občanství
Vladimír Holík
Název
Vložil
Vloženo
Práva