Jana TATAIOVÁ
Diplomová práce
Analýza vedení školní třídy
The Analysis of a class leadership
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou vedení školní třídy na prvním stupni základní školy. V teoretické části najdeme základní informace o školní třídě, činitelích, které ovlivňuji její stav a vývoj, rozdělení typů školní třídy dle jednotlivých specifických znaků.Dále jsou zde vymezeny a charakterizovány základní pojmy jako sociální klima, aktéři sociálního klimatu, pedagogická komunikace a interakce …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of school class management at the primary school.In the theoretical part, we will find basic information about the class, about the factors that influence its condition and development, classification of school class types according to individual specific features. In addition to this, there are defined and characterised the basic notions, such as social climate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Zveřejnit od: 30. 6. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Michal Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TATAIOVÁ, Jana. Analýza vedení školní třídy. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 30. 06. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace a interakce ve třídách s asistentem pedagoga
Jana Haldová -
Role komunikačního partnera u osob s neurogenními poruchami komunikace
Zuzana Vajdíková -
Specifika veřejných muzeí výtvarného umění a jejich role v procesu komunikace s veřejností. Nástin situace v České republice a její srovnání s rakouským a německým prostředím.
Táňa Šedová -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Sebehodnocení žáků se specifickými poruchami učení a jejich pozice ve školní třídě
Iveta Mecnarová -
Temperament žáka a jeho pozice v třídním kolektivu na počátku dospívání
Bára ČEKALOVÁ -
ŽÁK STARŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU A JEHO POZICE V TŘÍDNÍM KOLEKTIVU
Michaela KANTOROVÁ -
Prevence a řešení rasismu a xenofobie na základních školách
Erika Benešová