Lenka Pařízková

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH Trade a.s.

Analysis of the Marketing Mix of KOH-I-NOOR HARDTMUTH Trade a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést analýzu stávajících nástrojů marketingového mixu společnosti KOH-I-NOOR HARDTMUTH Trade a.s., jejich kritické zhodnocení a na základě zjištěných výsledků navrhnout případná opatření v rámci jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Studentka provede marketingový výzkum zaměřený na využívané marketingové nástroje a preference stávajících i potenciálních zákazníků.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.