Mediální diskurs v časopisech pro muže a pro ženy – Martina Musilová
Martina Musilová
Bakalářská práce
Mediální diskurs v časopisech pro muže a pro ženy
Media Discourse in Magazines for Men and Women
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu diskursu. Zabývá se působením vybraných ideologií v rámci diskursu a prezentací femininity a maskulinity. Cílem práce je zjistit, do jaké míry diskurs lifestylových časopisů pro muže a pro ženy, konkrétně Cosmopolitanu a Playboye, vychází z tradičních genderových stereotypů. Pro získání odpovědí na tyto otázky je práce rozdělena na dvě části. První část seznamuje …víceAbstract:
The thesis is oriented at discourse analysis. It deals with the effects of selected ideology within the discourse and with presentation of femininity and masculinity in it. Its goal is to find out to which extent the discourse of lifestyle magazines for men and women, namely Cosmopolitan and Playboy, is based on traditional gender stereotypes. In order to get answers to these questions, the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2012
Zveřejnit od: 19. 6. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2012
- Vedoucí: doc. PhDr. Milada Hirschová, DrSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Musilová, Martina. Mediální diskurs v časopisech pro muže a pro ženy. Liberec, 2012. bakalářská práce (Bc.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.6.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 6. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Mediální obraz ženy v ženských lifestylových časopisech se zaměřením na genderové stereotypy. Kritická analýza diskurzu editorialů časopisu Harper´s Bazaar.
Veronika KUČEROVÁ -
Genderové reprezentace v reklamách v ženských a mužských časopisech
Alžběta Možíšová -
Spletitá cesta žen za uznáním. Ženy v odborném lékařství v letech 1900-1939 a odraz jejich akceptace v odborném a mediálním diskursu.
Iveta Bolečková -
Kategorie křesťanských hodnot ve veřejných diskursech
Jaromír KUDLA -
Muži jako oběti domácího násilí
Barbora Škachová -
Muži jako studenti a budoucí sociální pracovníci
Sandra Sontagová -
Jak hubnou muži?
Jana Trefilková -
Jsou starší ženy diskriminovány na trhu práce více než muži? Rešerše experimentální literatury
Adéla Jasná
Název
Vložil
Vloženo
Práva