Lucie Krátká

Bakalářská práce

Analýza a návrh marketingového mixu v oblasti služeb

Analysis and design of marketing mix in the area of services
Anotace:
Práce je věnována zpracování analýzy a návrhu marketingového mixu v oblasti služeb. Zabývá se marketingem v oblasti služeb. Je zaměřena na návrh marketingového mixu v konkrétním restauračním zařízení.
Abstract:
The thesis is devoted to the processing analysis and design of marketing mix in the area of services. It is engaged in the marketing of services. It is focused on the design of marketing mix in a specific restaurant facility.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Kateřina Kantorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krátká, Lucie. Analýza a návrh marketingového mixu v oblasti služeb. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku